הצהרת נגישות

אנו בלאונרדו משקיעים את מאמצים רבים על מנת לספק לקהל לקוחותינו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ”ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכזי קבלת קהל –

סניף פתח תקווה – נגיש בחלקו, לרבות חנייה מתאימה. קומת התצוגה העליונה לצערנו אינה נגישה למתניידים בכסאות גלגלים (יש כשלוש עד חמש מדרגות בין המפלסים)

סניף נשר – נגיש, לרבות שירותים לבעלי מוגבלות

סניף בן שמן – נגיש

שירות לקוחות ומוקד תיאום אספקה – נגיש

• הדרכות עובדים לשירות נגיש – יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

• מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

• אמצעים נוספים ליצירת קשר- קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

o דואר אלקטרוני – yrhdesign@gmail.com
o פניה באמצעות “צור קשר” באתר. לנוחיותכם לינק לטופס פנייה > לחץ כאן
o פניה באמצעות הדואר: רחוב משה שוולב 2, פתח תקווה

 פניה בהודעות ובשיחות וידאו (לבעלי לקויות שמיעה) באמצעות אפליקציית וואצאפ: 058-555-5484

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר.
אנו בלאונרדו  פועלים למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר 

• באתר זה הושקעו מאמצים רבים כך שיעמוד  בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
• התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
• האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
• מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
• לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
• אנו גם בתהליך מתקדמים של הנגשת כל המסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר שייתכן שחלקם לא  נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכז נגישות בחברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
• מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.


פרטי רכז הנגישות בלאונרדו

• שם: רון יעקבי
• טלפון : 1700-709-100 שלוחה 2
• דוא”ל : care.lnrd@gmail.com 

פרסום הצהרת הנגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 18.1.21