תקנון
אחריות
חברת י.ר הום דיזיין בע”מ, 514676261, הבעלים של המותג רהיטי LEONARDO, מתחייבת לספק שירות ללקוחותיה בכפוף לתנאי האחריות. למוצרים שונים קיימים תנאי אחריות שונים. לקוח המעוניין לעיין בתעודת האחריות הרלוונטית למוצר מסוים מתבקש לפנות לחברה ותעודת האחריות תישלח אליו בכל עת (לפני או אחרי ביצוע ההזמנה).
חברת LEONARDO תבצע כל תיקון ו / או החלפה במוצריה בתנאי שהנזק נגרם כתוצאה מפגם בהליך היצור או בחומר הגלם, ולא נובע משימוש בלתי סביר של הלקוח (לרבות ומבלי לגרוע – קרעים).
האחריות תקפה לשנה מיום אספקת המוצר, אלא אם צוין אחרת. למען הסר ספק, אין אחריות על כל סוגי הריפודים – בד / דמוי עור / עור.
במסגרת השירות חברת LEONARDO תבצע תיקון או החלפה לפי הצורך על פי שיקול דעת החברה כאמור בתעודת האחריות. לקוחות רשאים לפנות לחברה בכל עת על מנת לבדוק את תוקף האחריות על המוצר שרכשו.
החברה רשאית, אך לא מחויבת, להציע שרות ותיקונים בתשלום גם לאחר תום תקופת האחריות או לגבי פגמים שהאחריות אינה חלה לגביהם.
מוצרים המוצגים באתר ובחנויות
התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות.
אין להעתיק , לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
תיתכן סטייה של 5% בצבעי הריפוד וכן במידות המוצרים אשר מוצגים בתמונות, נמכרים בחנויות, בקטלוגים של החברה, בסרטונים ובאתר זה.
שירות לקוחות
מח’ תיאום אספקות ושירות לקוחות – המחלקה ממוקמת במרכז הלוגיסטי של החברה במושב בן שמן ועומדת לרשות ציבור הלקוחות בימים א’ – ה’ בין השעות 9:00 – 16:00. תפקידה האחד הוא לתאם את מועד האספקה וההרכבה של המוצרים המוזמנים. התיאום נעשה במרווחי זמן המתנה מקובלים של 3 שעות. המובילים / טכנאים הינם קבלנים מקצועיים המועסקים על ידי חברת “רהיטי לאונרדו” שנים רבות והם אמונים על תחום ההובלה, ההרכבה והכרת מוצרי החברה על בוריים.
תפקידה השני של המחלקה הינו מתן מענה בנושא שירות לקוחות. אנו מתחייבים לתת מענה לכל פניה תוך 72 שעות מהגעתה. נציגי השירות יבדקו כל פנייה לגופו של עניין באמצעות הגורמים הטכניים הממונים בחברה ויחזרו אליכם על מנת לטפל ולהביא לשביעות רצונכם במידה האפשרית.
מספר הטלפון של מחלקת שירות הלקוחות: 1-700-709-100, שלוחה 2.
הובלה
הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ממחסני החברה וזאת בתיאום מראש עם נציגי החברה באשר למקום ומועד האיסוף. איסוף עצמי מבטל את האחריות על המוצר הנאסף!
נא לשים לב:
במקרה של צורך בהרמת המוצר מעל קומה שלישית ללא מעלית תהיה תוספת של 55 ₪ לקומה עבור כל פריט. כמו כן, במקרה של צורך בשירותי מנוף חיצוניים ישלם הלקוח את הסכום הנדרש במזומן למנופאי. האחריות על הכנסת הרהיט שהלקוח רכש לבית הלקוח חלה על הלקוח בלבד!
במקרה של צורך בפירוק רהיט לפנים משורת הדין על מנת להכניסו לחדר מסוים, העבודה כרוכה בתשלום נוסף למוביל עפ”י הצעת מחיר של המוביל במקום.
פינוי רהיטים מבית הלקוח יהיה בתשלום שיינתן ישירות למוביל עבר עבודתו זו. נושא הפינוי ומחיר הפינוי ייסגר ישירות בין הלקוח למוביל ואין ולא יהיה לחברה כל קשר לכך.
הובלה למקומות רחוקים כדרום רחוק (לדוגמה מצפה רמון ודרומה) ו/או צפון רחוק (לדוגמה עכו וצפונה, רמת הגולן וכדומה) יכולה לקחת עד 21 ימי עסקים עקב המרחק.
עלות ההובלה באתר הינה לכל חלקי הארץ למעט למצפה רמון ודרומה.
עלות הובלה לאזור זה הינה 500 ש”ח למוצר. לאחר ביצוע ההזמנה נציגי החברה ייצרו קשר עם הלקוח לצורך השלמת תשלום ההובלה לאזור זה
ביצוע עסקאות
ניתן לבצע עסקאות בחנות LEONARDO ו/או עסקאות טלפוניות ו/או עסקאות באתר זה.
תנאי תשלום: הזמנה דרך האתר תיעשה באמצעות כרטיס אשראי.
הזמנה טלפונית תיעשה באמצעות מתן כרטיס אשראי. ניתן לשלם מקדמה באשראי או בהעברה בנקאית עבור רכישת המוצר ואת יתרת הסכום לשלם למוביל במזומן או באשראי טלפוני בעת הגעת המוצר לבית הלקוח.
בסניפי החברה ניתן לשלם באשראי, במזומן וגם בצ’קים בצירוף תעודה מזהה.
ניתן לבטל רכישת מוצר בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות או אל שירות הלקוחות של החברה.
חשוב – לא ניתן לבטל הזמנת מוצר שהוזמן בהזמנה מתואמת אישית ויוצר לפי מפרט מיוחד שניתן על ידי הלקוח!!
במקרה של אישור ביטול עסקה, לא יהיה הלקוח זכאי להחזר כספי של דמי המשלוח והוצאות נלוות מלבד עלות המוצר.
מדיניות החזרת מוצרים
הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את המוצר, זאת במידה והמוצר נשלח.
לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהחברה נתנה את הסכמתה לכך מראש.
מוצר אשר הורכב, או נפגם כתוצאה מהרכבה ו/או טיפול ע”י גורם אשר לא הוסמך מטעם החברה לא יוחזר ולא יתקבל עבורו כל זיכוי.
שינוי / ביטול הזמנה: לא ניתן לבטל או לשנות הזמנה בהתאמה אישית. למוצרים המוזמנים בהתאמה אישית של מידות ובדים ואינם מוצרי מלאי אין כל אפשרות החזרה אלא אם כן נפל במוצר פגם ייצור יסודי או שאספקתו עוכבה מעבר לסביר. כמו כן, לא ניתן לבטל או להחזיר מוצרים אשר נרכשו בתנאים מיוחדים מתצוגות או מעודפים.
מזרנים בהתאמה אישית
מזרנים המיוצרים בהתאמה אישית ניתנים ל-30 יום ניסיון ללא ניילון החל מיום האספקה של המוצר. החל מהיום ה-31 ומעלה מסתיימת אפשרות החזרת המזרן. במידה והמזרן מוחזר במסגרת 30 ימי הניסיון, יזוכה הלקוח בעלות המזרן בלבד (ללא דמי ההובלה) ומסכום זה ינוכו 200 ש”ח דמי החזרת המזרן. המזרן יתקבל חזרה בתנאי שמצבו חדש לחלוטין, ללא כתמים, קרעים, פגמים או כל סימן אחר. באחריות הלקוח לשמור על המזרן במצב חדש כל עוד הוא בתקופת הניסיון.
זמן אספקה – ברוב המקרים, זמן האספקה הוא עד 18 ימי עסקים. במקרים חריגים כגון – הזמנת ייבוא מיוחדת, ייצור מיחד, אספקה לאזורים רחוקים, זמן האספקה יימסר על ידי נציג החברה המטפל בהזמנה.
ביטול עסקה
בהתאם לחוק הגנת הצרכן, במקרה של ביטול עסקה כדין על העוסק להשיב לצרכן את התמורה ששילם בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך. בכל מקרה, לא יהיה הלקוח זכאי להחזר כספי של דמי המשלוח במידה וכבר נעשתה ההובלה והוצאות נלוות מלבד עלות המוצר. לא ניתן לבטל עסקה במקרה של ריהוט שהורכב בבית הצרכן ו/או ריהוט שיוצר במיוחד עבור הצרכן על פי מידות או דרישות מיוחדות.