תקנון

אחריות

חברת LEONARDO מתחייבת לספק שירות ללקוחותיה בכפוף לתנאי האחריות. למוצרים שונים קיימים תנאי אחריות שונים. לקוח המעוניין לעיין בתעודת האחריות הרלוונטית למוצר מסוים מתבקש לפנות לחברה ותעודת האחריות תישלח אליו בכל עת (לפני או אחרי ביצוע ההזמנה). חברת LEONARDOתבצע כל תיקון ו / או החלפה במוצריה בתנאי שהנזק נגרם כתוצאה מפגם בהליך היצור או בחומר הגלם, ולא נובע משימוש בלתי סביר של הלקוח (לרבות ומבלי לגרוע קרעים). האחריות תקפה לשנה מיום אספקת המוצר, אלא אם צוין אחרת. למען הסר ספק, אין אחריות על כל סוגי הבדים. במסגרת השירות חברת LEONARDO תבצע תיקון או החלפה לפי הצורך על פי שיקול דעת החברה כאמור בתעודת האחריות. לקוחות רשאים לפנות לחברה בכל עת על מנת לבדוק את תוקף האחריות על המוצר שרכשו. החברה רשאית, אך לא מחויבת, להציע שרות ותיקונים בתשלום גם לאחר תום תקופת האחריות או לגבי פגמים שאינם שהאחריות אינה חלה לגביהם.

 

מוצרים המוצגים באתר

התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות. אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות. תיתכן סטייה של 5% בצבעי הבדים, העור והמוצרים אשר מוצגים בתמונות, בקטלוגים של החברה, בסרטונים ובאתר זה.

 

שירות לקוחות

נציגי החברה ישמחו לתת שירות ומענה בנושאי תפעול מוצרים, תחזוקתם, מידע בנוגע למפרט הטכני של המוצרים וכיוצא בזאת.

 

הובלה

הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ממחסני החברה וזאת בתיאום מראש עם נציגי החברה באשר למקום ומועד האיסוף . הובלה לאזור מצפה רמון \ אילת ויישובי הסביבה תהיה cתוספת של 149 ₪. במקרה של צורך בהרמת המוצר מעל קומה שלישית ללא מעלית תהיה תוספת של 55 ₪ לקומה עבור כל פריט. כמו כן, במקרה של צורך בשירותי מנוף חיצוניים ישלם הלקוח את הסכום הנדרש במזומן למנופאי. במקרה של צורך בפירוק רהיט על מנת להכניסו לחדר מסוים, העבודה כרוכה בתשלום נוסף למוביל עפ”י הצעת מחיר של המוביל במקום.

 

ביצוע עסקאות

ניתן לבצע עסקאות בחנות LEONARDO ו/או עסקאות טלפוניות. תנאי תשלום: מזומן, אשראי. ניתן לבטל רכישת מוצר 14תוך יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות . לא ניתן לבטל הזמנת מוצר שהוזמן בהזמנה מתואמת אישית וייוצר לפי מפרט מיוחד שניתן על ידי הלקוח. במקרה של אישור ביטול עסקה, לא יהיה הלקוח זכאי להחזר כספי של דמי המשלוח והוצאות נלוות מלבד עלות המוצר.

 

מדיניות החזרת מוצרים

הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את המוצר, זאת במידה והמוצר נשלח. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהחברה נתנה את הסכמתה לכך מראש. מוצר אשר הורכב, או נפגם כתוצאה מהרכבה ו/או טיפול ע”י גורם אשר לא הוסמך מטעם החברה לא יוחזר ולא יתקבל עבורו כל זיכוי.

 

ביטול עסקה

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, במקרה של ביטול עסקה כדין על העוסק להשיב לצרכן את התמורה ששילם בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך. בכל מקרה, לא יהיה הלקוח זכאי להחזר כספי של דמי המשלוח במידה וכבר נעשתה ההובלה והוצאות נלוות מלבד עלות המוצר. לא ניתן לבטל עסקה במקרה של ריהוט שהורכב בבית הצרכן ו/או ריהוט שיוצר במיוחד עבור הצרכן על פי מידות או דרישות מיוחדות.