בחירת מערכת ישיבה לבית

כיצד בוחרים מערכת ישיבה? אילו נקודות כדאי לבדוק לפני שמקבלים את ההחלטה?

ניתן למצוא כיום בחנויות השונות מגוון רחב של מערכות ישיבה לבית. בין אם זו מערכת ישיבה לבית המעוצבת בסגנון מודרני ובין אם בסגנון כפרי, האפשרויות הן רבות והבחירה היא לא תמיד פשוטה. אולם, אם פונים אל המומחים בתחום מבית LEONARDO ומקפידים להתייחס לכמה פרמטרים עיקריים, אפשר לבחור נכון וליהנות ממערכת ישיבה בבית המשתלב באופן מושלם במרחב.

מערכות ישיבה

טיפים לבחירה נכונה

אז, רגע לפני שאתם בוחרים מערכת ישיבה, וגם אם אתם מבולבלים מההיצע הרב ומתקשים לבחור נכון, הנה כמה פרמטרים שמצדיקים התייחסות מעמיקה:

ממה היא מורכבת

מערכת ישיבה לבית יכולה להיות מורכבת מכמה יחידות: מספה דו מושבית, מספה תלת מושבית ולעיתים גם מספת יחיד. בדרך כלל היא מורכבת משתי יחידות עיקריות כשאחת מתאימה לשני אנשים והשנייה לשלושה. לפני שבוחרים את מערכת הישיבה עצמה, חשוב לבחון אילו יחידות היא כוללת ולבדוק האם ועד כמה הן מתאימות למרחב הקיים. במידה ומדובר בסלון קטנטן, כדאי לשקול לרכוש מערכת ישיבה עם שתי יחידות המתאימות למשל לשני אנשים כל אחת. אם הסלון גדול מאד, אפשר לבחור מערכת ישיבה עם מספר גדול של יחידות.

כיצד היא משתלבת במרחב

גם כאן מדובר בפרמטר חשוב שכדאי להתייחס אליו לפני שבוחרים את המערכת עצמה, מתוך המבחר האיכותי המוצע לכם מאת LEONARDO. כל בית מעוצב בסגנון אחר ובכל בית אווירה שונה. חשוב שמערכת הישיבה שאותה בוחרים תשתלב במרחב כולה ותתאים לסגנון העיצובי הקיים. ולכן, יש לעבור בין החדרים, לבדוק מהו המכנה המשותף לכולם ואיזו אווירה יש בבית. לא מוכרחים לבחור בסלון באותו סגנון עיצובי, אולם כן כדאי לבחור מערכת ישיבה שתשלב לצד הסגנון הקיים באופן הרמוני.

 

הצרכים הקיימים

כדי ליהנות ממערכת הישיבה ולהפיק ממנה את המרב, יש להגדיר את הצרכים הקיימים מראש ובהתאם לחפש את מערכת הישיבה שתספק להם את המענה המושלם. כמה אנשים מתגוררים בבית? האם משתמשים במערכת הישיבה רק כשמגיעים אורחים או באופן תדיר? האם יש ילדים בבית או רק מבוגרים? האם יש סלון נוסף בבית או חדר משפחה? תשובות לשאלות אלו ואחרות תעזורנה לכם למצוא את מערכת הישיבה המספקת לכם את המענה המדויק ביותר כדי שתוכלו ליהנות ממנה לאורך זמן.

איכות

מערכת ישיבה יכולה לעלות לא מעט כסף. לא נוהגים להחליף אותה בתדירות גבוהה ובדרך כלל היא משרתת את בני הבית במשך שנים רבות. ולכן, ובעיקר כדי להימנע מהוצאות גבוהות מיותרות והחלפתה של מערכת הישיבה בתוך פרק זמן קצר, יש לבחון את איכותה. בין אם מדובר במערכת ישיבה העשויה מעור או מכל בד אחר, חשוב שהיא תהיה איכותית, עשויה מבדים חזקים דוחי נוזלים, חשוב שיהיה קל לנקות אותה ולתחזק אותה וגם שתשמור על המראה המיוחד שלה לאורך זמן.

 

רוצים לרכוש מערכת ישיבה חדשה לבית? אצלנו תמצאו בדיוק מה שאתם מחפשים

אנחנו, ב – LEONARDO, רוצים לעזור לכם בבחירת מערכת הישיבה ומעמידים לרשותכם צוות מקצועי ומיומן של עובדים שישמח לסייע לכם בכך.

החלטתם לרכוש מערכת ישיבה חדשה לבית? אצלנו תמצאו מבחר נהדר של אפשרויות וסלונים באיכות גבוהה במיוחד.

מערכת הישיבה שלנו מתאימות לצרכים שונים ומוצעים במחירים נוחים ומשתלמים מאד. תוכלו להתאים אותן ישירות אל המרחב הקיים ולשלב בהן אלמנטים עיצוביים שונים שיוסיפו יופי וסגנון למרחב כולו.

מעוניינים בפרטים נוספים? התקשרו אלינו ל– 1-700-709-100 או הגיעו אל אולם התצוגה שלנו.

דילוג לתוכן