המוצרים של לאונרדו

רהיטים הם במידה רבה מדד של איכות חיים. כשהכל בבית שלנו נוח ומעוצב – התחושה בחלל נעימה, אנחנו מרגישים שייכים, שזה הבית שלנו, המקום שלנו. אנחנו חייבים את תחושת הביתיות הזו שתהיה לנו לעוגן בחיים – הרי מהבית אנחנו יוצאים לעבודה בבוקר ואליו אנחנו חוזרים בערב. שם אנחנו מבלים את זמן האיכות שלנו עם המשפחה.

ולכן, האם לא היינו רוצים שהבית שלנו ייראה בצורה שמשקפת אותנו, את האופי שלנו, את הטעם שלנו? האם לא היינו רוצים שכאשר אורחים מגיעים אלינו הביתה הם יכולים לחוש מידית מי הם האנשים שגרים בבית הזה?

 

רהיטים הם מפתח של העיצוב הביתי

כאשר משפצים או מעצבים את הבית, צריך לקחת בחשבון שורה של דברים:

  • הצבעים של הקירות.
  • סוג וצבע הריצוף או פרקט.
  • פריטי נוי.
  • תמונות וציורים.
  • מיקום כל הפריטים והחפצים בבית.

אבל, רהיטים הם המפתח של העיצוב הביתי, הם שיקבעו את הקו הכללי ואת הסגנון. הצבעים והצורות של הקירות והפריטים והתמונות והציורים מותאמים לרהיטים, ולא להיפך.

 

לאונרדו רהיטים: בית מעוצב מהיבואן לצרכן

המותג לאונרדו הוקם על מנת לשווק לציבור הישראלי רהיטים מעוצבים בסגנון העדכני ביותר. בעוד שלרוב רהיטים שכאלה עולים הרבה כסף, הרהיטים של לאונרדו לא יקרים וממלאים פונקציות פרקטיות.

המותג לאונרדו שייך ליבואנית הרהיטים הוותיקה י.ר הום דיזיין, שעובדת מול גופים מסחריים גדולים מזה שנים רבות. הקמת מותג לאונרדו מאפשרת לצרכנים לדלג מעל החנויות ולקשר ישירות בין היבואן לצרכן – והחיסכון בעלויות התיווך משאיר יותר כסף בארנק של הצרכן, ועל הדרך מכניס לשוק תחרות אמיתית.

הרי החנויות צריכות לשלם ארנונה, דמי שכירות, משכורות לעובדים, וגם להרוויח על הדרך – והעלויות האלה מגולמות במחיר הסופי שהצרכנים משלמים. לא אצל לאונרדו.

כעת אפשר להחליף את הריהוט בבית בפריטים בעיצוב מודרני עדכני בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר של איכות ושירות, מבלי לשבור תוכניות חיסכון או להיכנס לחובות לא סבירים.

מערכות ישיבה

מערכות ישיבה

מערכות הישיבה בסלון משפיעות על העיצוב של הסלון בכך שהן קובעות את סידור הסלון, כולל את המיקום של הטלוויזיה, שברוב הסלונים היא המרכז של החדר ואליה פונות כל מערכות הישיבה.

ישנם סוגים רבים של מערכות ישיבה בסלון, סוגים שונים של עיצובים, חומרים, סגנונות וגדלים, וכל אחד מתאים לבית אחר ולדיירים אחרים. ההתלבטות הראשונה היא לגבי החומר ממנו עשויות מערכות הישיבה:

כל אחד מהחומרים האלה משרה תחושה שונה בסלון, מרגיש אחרת כשיושבים עליו וקובע קו עיצובי שונה בתכלית. מערכות ישיבה מחומר דמוי עור או מעור אמיתי מעניקות לסלון מראה יוקרתי יותר בעוד שמערכות המרופדות בבד הן בעלות מראה יותר פשוט וצעיר.

צריך בהמשך גם לקחת בחשבון את איכות הגימורים של מערכות הישיבה: אפשר לבחון את הקפדנות של התפרים, שאמורים להיות הדוקים ומוקפדים יותר בספות המרופדות בדמוי עור או בעור.

בסופו של דבר, הכל מתבטא במחיר: מערכות ישיבה מעור עשויות לעלות כמה אלפי שקלים רבים, אף מעל 10,000 ₪ במקרים מסוימים. המערכות דמויות העור הן בעלות תוחלת החיים הארוכה ביותר והן מחזיקות מעמד באיכות טובה לאורך שנים רבות.

 

כורסאות טלוויזיה

כאשר מדברים על מערכות ישיבה, היהלום שבכתר, הדובדבן שבקצפת הן כורסאות הטלוויזיה. כורסאות טלוויזיה נועדו להעניק חוויה מושלמת של שלווה, נוחות ופינוק. זה הזמן בו מתרווחים בכורסא מחבקת ורכה, משחררים את טרדות היום יום, מורידים הילוך ונכנסים לאיזון אחרי יום עבודה.

חשוב להתאים את הכורסא למבנה הגוף, לצרכים ולהעדפות של כל אחד, תוך מתן עדיפות לכורסאות מתכווננות וגמישות שתומכות בקימורי הגב בשורה של מצבי ישיבה, תנוחה והישענות.

כל אחת מהכורסאות של לאונרדו מיוצרת בקפידה ותוך עמידה בתווי תקן ואיכות מחמירים, מתוך מטרה לשפר את איכות החיים של מי שרוכש ממוצרי החברה, ולשמור על רמה גבוהה גם לאורך זמן.

 

מיטות ומיטות נוער

מיטות נוער מלוות את בני הנוער בשנות גדילתם בדיוק בתקופה בה העיצוב של החדר ומה שהוא משדר הופכים חשובים ביותר עבורם. בלאונרדו ישנו מבחר רב של מיטות נוער בעלות מראה שונה, יוקרתי, אסתטי וחדשני – הכל בהתאמה מושלמת למה שבני הנוער רוצים וצריכים.

מיטות נוער גם צריכות להיות מותאמות למבנה הגוף של בני הנוער ולקחת בחשבון את כל מה שהם צריכים כדי לישון באופן קבוע שינה עמוקה, רציפה ואיכותית.

 

שירות לקוחות ברמה גבוהה

בלאונרדו אנחנו מקפידים על שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר, מתוך הבנה שאנשים שרוכשים רהיטים לרוב טרודים בחלקים השונים הנלווים לפרויקט: עיצוב מחדש, שיפוץ, מעבר דירה. לכן אנחנו מעסיקים אנשי שירות מנוסים ואדיבים שנותרים קשובים לכל הצרכים של הלקוחות, מתאימים את עצמם לצרכיהם ומגלים סבלנות וגמישות בכל עת.

המטרה היא להפוך את חוויית הרכישה בלאונרדו לחיובית, חיונית ומספקת. זה מתחיל באיכות המוצרים, ממשיך במחיר ונגמר רק עם תום השירות. אז תתחדשו!

דילוג לתוכן