שירות לקוחות

ראשי » שירות לקוחות

אחריות

חברת LEONARDO מתחייבת לספק שירות ללקוחותיה בכפוף לתעודת האחריות.
חברת LEONARDO תבצע כל תיקון ו / או החלפה במוצריה בתנאי שהנזק נגרם כתוצאה מפגם בהליך היצור או בחומר הגלם, ולא נובע משימוש בלתי סביר של הלקוח.
במסגרת השירות חברת LEONARDO תבצע תיקון או החלפה לפי הצורך על פי שיקול דעת החברה כאמור בתעודת האחריות.
לכל מוצר תצורף תעודת אחריות תואמת למוצר במעמד האספקה.
האחריות תקפה לשנה מיום אספקת המוצר, אלא אם צוין אחרת על גבי תעודת האחריות.
החברה מציעה, אך לא מחויבת להמשיך לספק שרות ותיקונים בתשלום גם לאחר תום תקופת האחריות.
מוצרים המוצגים באתר:
התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות.
אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.
תיתכן סטייה של 7% בצבעי הבדים, העור והמוצרים אשר מוצגים בתמונות, בקטלוגים של החברה, בסרטונים ובאתר זה.

 

שירות לקוחות

נציגי החברה ישמחו לתת שירות ומענה בנושאי תפעול מוצרים, תחזוקתם, מידע בנוגע למפרט הטכני של המוצרים וכיוצא בזאת.
טלפון: 1-700-709-100 פקס: 08-6119186 דוא”ל: [email protected]
הובלה
הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ממחסני החברה וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף .
הובלה למצפה רמון \ אילת תהיה תוספת של 149 ₪.
במקרה של צורך בהרמת המוצר מעל קומה שלישית ללא מעלית תהיה תוספת של 50 ₪ לקומה, כמו כן במקרה של צורך בשירותי מנוף חיצוניים ישלם הלקוח את הסכום הנדרש.
במקרה של צורך בפירוק רהיט על מנת להכניסו לחדר מסוים, העבודה כרוכה בתשלום נוסף למוביל עפ”י הצעת מחיר של המוביל במקום.
ביצוע עסקאות
ניתן לבצע עסקאות בחנות LEONARDO ו/או עסקאות טלפוניות.
תנאי תשלום: מזומן, אשראי.
ניתן לבטל רכישת מוצר 14תוך יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל החנות .
במקרה של אישור ביטול עסקה, לא יהיה הלקוח זכאי להחזר כספי של דמי המשלוח והוצאות נלוות מלבד עלות המוצר.

 

מדיניות החזרת מוצרים

הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח גם אם טרם קיבל את המוצר, זאת במידה והמוצר נשלח.
לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהחברה נתנה את הסכמתה לכך מראש.
מוצר אשר הורכב, או נפגם כתוצאה מהרכבה ו/או טיפול ע”י גורם אשר לא הוסמך מטעם החברה לא יוחזר ולא יתקבל עבורו כל זיכוי.